Laatste avondmaal (voor vertrek) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Martijn Ven - WaarBenJij.nu Laatste avondmaal (voor vertrek) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Martijn Ven - WaarBenJij.nu

Laatste avondmaal (voor vertrek)

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

26 Januari 2015 | Nederland, Eindhoven

Na zoveel vragen van mensen of ik ook een blog ging bijhouden heb ik toch maar besloten om dit te gaan doen. Zoals de meeste van jullie weten vertrekken Lieke en ik morgen om 17:35 vanaf Schiphol met KLM en een rechtstreekse vlucht naar Bangkok.

Vanavond het laatste avondmaal (voor vertrek) in Nederland gehad. Om alvast in de stemming te komen was het een heerlijke Indonesische maaltijd. De Malariapillen hebben Lieke en ik afgelopen zondag ook op een heerlijke bodem van een 6 (of 7?) gangen menu laten neerdalen bij Lieke thuis.

Vandaag m'n koffer ofja backpack gepakt. Tot mijn grote verbazing paste alles er makkelijk in en heb ik zelfs nog ruimte over. Misschien is 1 onderbroek, 1 t-shirt en een korte broek niet genoeg voor de hele reis mja ze zeggen altijd "alles is te koop". (voor degene die denken dat dat serieus is don't worry heb genoeg bij me) Verder nog ingecheckt en tickets uitgeprint en nog de laatste check gedaan of m'n nieuwe wannabe go pro het doet. En hij doet het!

De route was ruim van te voren (vorige week) al gepland dus dat gaat ook helemaal goed komen. Heb daar een plaatje van toegevoegd op dit reisblog dus moet ergens te vinden zijn. Uiteraard is deze route niet heilig dus wie weet zie je ons af en toe een blog schrijven vanuit een andere stad dan gepland. Denk dan niet gelijk dat er wat aan de hand is want zolang we schrijven zijn we nog in leven!
We gaan alles op ons gemakje doen en het moet ook leuk blijven dus niet jaloers worden als we af en toe en foto plaatsen waar we heerlijk in de zon op het strand liggen of andere leuke dingen aan het doen zijn terwijl je zelf hier in het koude en natte Nederland binnen aan een kop warme thee zit.

We zijn er helemaal klaar voor en gaan onze survival skills eens uittesten! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden!

Groeten,

Martijn

PS:
Uit mijn ervaring is gebleken dat een blog bijhouden niet echt weggelegd is voor mij omdat ik meestal kort van tekst ben, dus stel je denkt "ik hoor een tijd lang niks, zal hij nog leven??" of het verhaal is te kort/saai dan kun je altijd nog even bij Lieke d'r blog een kijkje nemen: liekeoprondreis.waarbenjij.nu
Als daar dan ook al een paar maanden niks op gepost is en je bent nog steeds nieuwsgierig hoe het is of je bent benieuwd of we nog leven dan kun je altijd nog een whatsappje sturen of een keer bellen. Skypen zou ook vast wel ergens kunnen op een wifi spot in de zon/ aan het strand!

  • 26 Januari 2015 - 21:32

    Anneke:

    Lieve Martijn, eindelijk is het dan zover! De laatste nacht thuis voor de grote reis gaat beginnen. Ik ga jullie missen maar volg met spanning jullie avonturen! Pas goed op elkaar en geniet van alle belevenissen! Eerst nog het afscheid morgen maar dan uitkijken naar jullie berichtjes!

  • 06 April 2015 - 21:48

    José:

    Wat leuk om toch elke keer je reisverslag te lezen.
    Wat maken jullie veel mee samen, echt een ruis om nooit te vergeten!
    Veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 5777

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 01 Juli 2015

Rondreis in Azie

Landen bezocht: